Persil Persil-Premium

Gələcək Mayedir

Persil yuyucu maddə bazarında dəyişiklik edir

Dayanıqlı yuyucu maddə bazarının inkişafı üçün mühüm mərhələlər

Ən son Persil maye innovasiyalarından biri ilə camaşırların yuyulması ən yüksək təmizlik və fərahlıq təcrübəsi deyil, həmçinin dayanıqlı istehlak üçün mühüm töhfədir. Persilin qlobal Marketinq strategiyasının bölünməz hissəsi yuyucu maddə bazarını innovativ maye seqmentlərinə doğru irəlilətməkdir. "2020-ci ilədək innovativ maye seqmentləri, maye, dozalı kapsulalar və yüksək dozalı maye maddələr ümumi qlobal yuyucu maddə bazarında x% paya malik olacaq"-deyə Henkel Korporasiyasının Baş vitse-prezidenti Georg Baratta-Dragono bildirmişdir... "Buna baxmayaraq, yuyucu maddə bazarının transformasiyası öz-özlüyünə baş verməyəcək. Bu əsaslı brend strategiyası və layiqli sərmayə tələb edir. Bu səbəbdən Persil "Gələcək mayedir" proqramı irəli sürmüşdür. Georg Baratta-Dragononun sözlərinə əsasən Henkel şirkəti Camaşır Marketinqinə X% vəsait yatıraraq, yuyucu maddələri toz maddələrdən maye forma ilə əvəz edilməsinə dəstək olacaq. Məsələn, yeni meydana çıxan bazarlarda Persil Maye performansı istiliyədavamlı enzim kokteylindən ibarət unikal, innovativ formula ilə yenidən istifadəyə verilmişdir. Adi enzimlərdən fərqli olaraq, bu yeni nəsil "təbii olaraq ləkə təmizləyicilər" gündəlik temperatur 40 dərəcə Selsiyə çatan isti iqlimlərdə belə öz ləkətəmizləyici qüvvəsini qoruyub saxlayır. Maye və toz halında olan yuyucu vasitələr ilə camaşırların yuyulma üstünlüyü barədə istehlakçılara məlumat vermək üçün Persil bir sıra bazarlarda məlumat xarakterli TV proqramlar təqdim edir. Persilin "Gələcək mayedən ibarətdir" proqramının digər başlıca elementi alıcı marketinqi və kateqoriya menecmenti konseptləri üzrə aktiv fəaliyyətinin digər başlıca elementi istehlakçıların daha dayanıqlı maye məhsulları seçimlərinə doğru istiqamətləndirməkdir.

Maye yuyucu vasitələr ilə yuma toz yuyucu vasitələr ilə yumadan nə üçün daha yaxşıdır? Dəyər zənciri üzrə Persil maye vasitələrinin toz halında olan yuyucu vasitələr ilə müqayisədə daha "ekoloji" seçim olduqlarına dair bir sıra meyarlar mövcuddur:

"ekoloji" seçim toz yuyucu vasitələrə qarşı

  • Xammal: Persil mayelərin böyük hissəsi toz maddəyə nisbətən bərpa olunan xammaldan ibarətdir
  • İstehsal: Maye yuyucu maddənin istehsalı toz maddə istehsalı nisbətən 80% az enerji tələb edir
  • Sərmayə: Persil maye zavodlarının müasirləşdirilməsi və effektivliyinə mütənasib şəkildə sərmayə yatırır. (enerji, su və kommunal qənaətlər üzrə dəqiq nümunələr təqdim edin)
  • Logistika: Hər bir istifadə üzrə Persil Maye dozası toz maddəyə nisbətən 66% daha aşağıdır, bu logistikada əhəmiyyətli dərəcədə enerji və CO2 qənaətlərinə şərait yaradacaq.

İstifadə mərhələsində müştəri davranışı haqqında nə demək olar?

Yuyucu maddənin ümumi CO2 təsirinin 80%-i istifadə zamanı meydana çıxır, belə ki, xammal, istehsal, logistika və tullantı ümumilikdə CO2 təsirinin 20%-ni təşkil edir. Paltaryuyuan maşınların istifadə mərhələsində olduğunu və suyun isidilməsi və barabanın fırlanması üçün enerji tələbatını nəzərə alaraq, istifadə mərhələsinin bu cür üstün təsirə malik olduğu aşkar edilir.

İstehlakçılar yuma temperaturu və proqramı seçir və bu səbəbdən yuyucu vasitənin CO2 təsiri qaynaqlanır. Bu səbəbdən, istehlakçıların müvafiq şəkildə maarifləndirilməsi önəmlidir.

Henkel AG & Co. KGaA Page 3/3

Məlumatlılığın artırılması və davamlı yuma təcrübəsi yaratmaq üçün Persil 2017-ci ildən etibarən yuyucu vasitələr üzərində yer alacaq soyuq su ilə yuma loqosu tərtib etmişdir.

Bu işi yerinə yetirməklə Persil gün ərzində milyonlarla istehlakçının yuma temperaturunu aşağı salmağa və davamlı yuma üsulu seçməyə təşviq edir.

Toz halında olan yuyucu vasitədən fərqli olaraq, maye vasitə su ilə təmasda dərhal həll olunur. Bu səbəbdən, maye vasitə ilə camaşır yuduqda istehlakçılar yuma temperaturunu aşağı salma ehtimalı yüksəkdir- bu Persilin toz yuyucu vasitələr ilə müqayisədə daha çox üstünlük verilən seçimə çevirir